Looking for accommodation/Boende sökesFrom April 23 onwards/Fr o m den 23:e april |
![]() |
Looking for accommodation/Boende sökesFrom April 23 onwards/Fr o m den 23:e april |
9.Apr.2012, 10:47 PM
|
|
|
Hey!
My name is Alex, I am a 27 years old guy. I am permanently employed as a programmer in central Stockholm and looking for an apartment/room starting April 23 (though an exact date can be discussed) for a longer period of time. Anything in walking distance from the metro is fine. As a flatmate (and person) I am considerate and quiet. I have steady income, no pets and don’t smoke. Don’t hesitate to contact me if you are interested. Cheers, Alex _____________________________________ Hej! Jag heter Alex och är 27 år gammal. Jag är fast anställd som programmerare i centrala Stockholm och söker en etta eller ett rum från och med den 23:e april (exakt datum kan dock diskuteras) för en längre tid. Ligger det i gångavstånd till tunnelbanan, är det toppen. Som granne (och person) är jag snäll, skötsam och lugn. Jag är även rökfri, djurfri, har god ekonomi. Vid intresse tveka inte att kontakta mig. Hälsningar, Alex |
![]() |
Now available in English: