The Local is not responsible for content posted by users.
This discussion forum closed permanently on 25th February 2021.
![]() |
Box trailer for saleAre you going back to the UK soon??? |
![]()
|
|
Hi I moved to Sweden last year and brought over my box trailer to help with the move.
Now I have registered my car in Sweden, I cant use the trailer so would like to sell it. This would be an ideal opportunity for either someone driving BACK to the UK with a UK car, just whack your UK no. plate on it and its good to go... or it can be used here in Sweden with one of those red triangle things, limited to 30kph. It cant be besiktad because its not got a certificate of conformity. Its of ply and OSB construction, metal frame, comes with a spare wheel, all tyres are good and its pretty weatherproof. Im only looking at 2500kr for a quick sale, but its cost me more than 3 times this to construct and they go for a hell of a load more in England. Lighting board is included. ![]() Please email me - [email protected] Is located near Str?ngn?s, S?dermansland |
*Guest* |
![]()
|
|
Hi i am coming in Uk and i want to purchage new or used cars so which car is best for me?
|
*Guest* |
![]()
|
|
Bonsoir,
J'ai une p?tite question; voil? j'ai trouv? la maison que je souhaite dans les prix que caisse de cr?dit m'a fix?e pour ?tre " bien" au niveau ratio d'endettement de la dur?e du cr?dit etc... Nous nous sommes mis d'accord sans signature avec l'agence immobili?re d'?vian sur un prix apr?s concertation avec les gens qui vendent Maintenant nous allons signons un compromis de vente . Comment ?a se passe? A la signature du compromis de vente , je dois verser un d?pot de garantie est ce que mon ?tablisement financier peut me le pr?ter? Dois je prendre un notaire moi ou on peut prendre acheteur/vendeur le m?me? Quels sont les documents que je dois exiger lors de cette signature? Avez vous fait pleins de caisse de cr?dit apr?s signature du compromis pour avoir les taux les plus interessants?ou avez vous garder votre banque? J'ai quelques travaux ? faire dedans; remis en conformit? de du gaz et pose d'un po?le ? bois; comment faire pour faire les devis afin de les globaliser dans mon pr?t? Sa se fait avant la signature du promesse de vente ou on ?value les travaux " ? la louche" ? Bref comment avez vous fait (agence immobili?re nation) De plus, je me demande si, j'ai la possibilit? d'avoir un appartement neuf. Si cela peux rentr? dans mes cordes. C'est bien vrai, que je pense, qu'un logements neufs est plus mieux, car, il respecte toutes les nouvelles normes de s?curit? de chauffage etc.. J'ai lue sur internet qu'il y avais des lois de deficaliation, maison, je ne suis pas imposable. Comment cela ce passe ? De plus, je veux chang? de r?gions, c'est l'un de mes objectif et les ?cole pour mes enfants. plein de questons... kursy inostrannykh yazykov |
![]() |
2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members: